dålig uppdatering.. aa

förlåt alla söta läsare.. linn mår inte så bra som ni kanske har läst i hennes inlägg och jag har inte hunnit träffa henne och prata ännu men de löser sig nog och då börjar hon uppdatera igen!

helgen som har varit har det vart lugnt. kände mig lite dålig i fredags som ja hade gjort resten av veckan.. så ja o hanna sov hos laura och bara tog de lugnt, kolla på film osv. på lördagen var jag och hanna på gymnasiemässan och kika sen drog vi till mig och lyssna musik, åt och fixade oss vid nio halv tio drog vi ut träffade andrè hektor och noah. vi skulle till hanna men hon hade glömt nyckeln hos laura och hon va inte hemma -.- hannas föräldrar var i sköndal på middag så vi tog bussen hem till hennes föräldrars vänner och hämtade nyckeln. stannade där till kanske kvart i tolv då bussen hem till hanna gick. vi var hos hanna och lyssna på musik och pratade typ. killarna drog runt 1 då badade vi och sen gick vi och la oss.

hektor och andrè kom till oss runt ett kanske? och vi satt bara och gjorde ingenting, stirra in i väggen typ?... hmmmmm sen kom mamma och vi åkte till mormor åt middag sen träffade ja världens finaste cornelia! vi gick och snacka, drog hem till mig och prata ännu mer typ.. skönt att få snacka med henne! aaaamen allafall.

igår sov micke och filippa hos mig, vi kollade på film och bara tog de lugnt. sen somnade alla bums runt toolv typ? haha. japp och idag har vi studiedag. sköönt! jajamensan så nu sitter jag och filippa hos henne och ja ska snart dra mig hemmåt och packa väskan sen dra mig till träningen och träffa mitt underbara lag.

haha osminkad med läsisarna och lek med camen! tuuung studiedag typ (hahabildernaärtagnamedeffekt)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0