Öroninflamation,

Hej. Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har inte haft nånting att skriva typ. Det händer inte så mycket på vintern, man är typ bara inne för att det är så kallt. Aja, helgen spenderades iallafall mest med Cornelia och Filippa. Sen så var vi på bio med André, Noah, Josef, Dennis och Hektor, vi såg unstopeble typ? Tråkig ibörjan men sen blev den bättre. Efter det kom vi hem vid 12 typ och sov hos Filippa i dalen. Sen på söndagen åkte jag hem och igår var jag i skolan, Cornelia var inte i skolan så jag och Filippa handlade choklad och läsk och gick hem till henne med det. Gulliga vi är va? hehe. Sen så blev jag också sjuk.. Öroninflamation....... Så var hemma idag, är det imorgon också. Men nu blev det hääär väldigt långt inlägg, så puss på dom som ens orkade läsa!


Saknar verkligen sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0