/okeeeeeeeeej


hejsan. nu tänkte jag berätta lite om min helg. okej nu kör vi

fredags- tränade till halv åtta typ då jag drog hem och duschade och det. vid 10 kanske? drog jag ut och mötte hanna vi gick till amanda där även ida va. chillade galet sen drog hanna och ida nån timme senare, jag och amanda pratade och sen somnade vi.

lördags- vaknade vid 10 fixade mig och drog och mötte natou i slussen vi åkte vidare till zinken där vi skulle kolla på "pappas lag" där han är matrialare. frös som faaaaaan menmen, sen drog hon hem och jag åkte till rådmansgatan och träffade saga lisa olivia och limpan vi körde laserdoom i 45 min. sen drog vi till ktorp och kollade på hockey match, bajen spelade. ah sen kom hanna och vi drog till mig sen till henne sen tillbaka till mig. somnade vid 2?

söndags- hanna vaknade vid nio och jag vid halv två. drog till skolan för att stå & sälja på julmarknaden. sen drog vi till hanna och plugga. sjukt duktiga vi va!! :D drog hem vid halv nio. aa har precis kollat klart på beck och duschat nu blire hopp i säng! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0